KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

fredag 20 mars 2009

Lite Rockig stil idag!




Idag när jag vaknade ställde jag mig på vågen! Minus 3 kilo! HURRA!

Med god tid innan jag skall till jobbet gick jag igenom min garderob, vad skulle jag ha på mig idag?

Jo, lite rockigt blev det idag, svarta slitna stuprör (gamla från Vero Moda) Sen fyndade jag en oversize t-shirt från vero moda igår, endast 100spänn, vit med en söt katt på. (Trendigt med djurtryck ju!) Sen på med supersnygga BZR kavajen och multikejde halsbandet från ZOUL!
Röda armband som ska matcha mina snart målade röda naglar!
Svart höga klackskor från Bianco! REDO för jobbet denna fredag!

Okej, jag är hungrig som f-n också...frukost 1 riven morot!

Idag skall det bli riktigt fint väder, 6grader sa min IPHONE, hoppas! Plus en liten extra slant i plånboken, BARNBIDRAG!!!!!
Hmm undrar vad jag skall köpa då?? För spara går ju inte....*asg*
Näe nu är jag inne i en fas då jag vill ha så mkt, nya skor, nya snygga naglar, vill till Nyköping och fixa håret vid Jelena(världens bästa frisör), köpa nya kläder, vill till Tallin (älskar den stan, MYSFAKTOR!) Boka en ny utlandsresa till nästa år ( typ Vietnam, Thailand eller Indien)
Åka till Sthlm en helg, bara vara med Emma och strosa och käka gott, gå på Sturebadets spa).

Det kan behövas en hel del pengar om jag ska kunna göra allt,,,hmmm. JAAA jag skall ju bli rik på min blogg tänkte jag!
Nya BRUNETT BERIT!!.
Näe nog om allt detta, nu skall jag käka min morot, hångla lite med sambon, sen iväg........

Ha en toppen dag!
PUUUSSSSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar