KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

söndag 15 mars 2009

Gör nog ett försök..


Tänkte göra ett försök med rikshospitalets diet, startar imorgon. Fan vad man håller på, jävla jojo bantare, jag har ju dock klarat den en gång, höll vikten, körde GI direkt efter.

Sommaren närmare sig, snart blir man butikschef, och jag kan ju inte gå runt och känna mig sååå otroligt missnöjd med mig själv.

Nä, jag hoppas verkligen jag fixar det, 13 låååånga jävla dagar. Så vänner och bekanta, jag kommer säkerligen inte vara så himla trevlig dom närmaste dagarna.

Klarar jag det så ska jag köpa mig en ny näsa!! VILL VILL!!
JAg ska ta och leta upp mina gamla dagböcker, då jag körde dieten sist, läsa och se hur jag mådde då, vet att det är ju värst dom första dagarna, och helgerna är inte alls roliga, men det är inget planerat veckorna framåt vilket är bra, så det är bara att köra.

Idag har jag varit på bio, mamma och Stefan, "män som hatar kvinnor" mkt bra film, förutom att det var någon som satt och hade kass kista och små fes hela tiden, luktade satan......

Filmen var mkt sevärd, bra gjord och Michael Nyqvist är ju på något konstigt sätt nästan lite små sexig!!!
Nu ska jag slänga mig i sängen, se lite på Beck och tänka POSITIVT!!! Jag ska FIXA det här!!
Beach 2009!! Åååå yes!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar