KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

lördag 14 mars 2009

Köra rikshospitalet eller???

Fy f-n säger jag! Snart har jag växt ur mina Beckham jeans också, känns som hela jag sväller för varje dag! Så frågan är ska man ta och köra rikshospitalets galna diet? Har ju gjort det förut och det är ingen match.... men gick dock ner 5kilo och höll mig där rätt länge...

Att det ska vara så deprimerande, hatar när jag går upp, om man ännu hade MASSSA pengar, då skulle jag ju definitivt bokat in en och annan operation.

Okej, det är lätt att man blir beroende av skönhetsoperationer, men man lever bara en gång, Härnäst hade jag tänkt att fixa näsan, IHATE IT!!!
Hmmm, undrar om man skulle passa i lite större läppar också?

Återstår att se....lovar att sätta in bilder den dagen jag gör det...*asg*

Näe, snart kommer kära syster Marlene med sambo Tomas, ska fixa lite mat, kyckling med ädelost. Lite vin och sen MEEEELODIIIIFESTIVALEN.

Ha en trevlig kväll...

1 kommentar:

  1. Du är fin som du är. Du kallas väl inte för fina Rina för inget! :) /S

    SvaraRadera