KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

söndag 29 mars 2009

Våfflor och promenad

Okej Nella, jag får bli bättre på att skriva i min blogg, men jag är ju en väldigt upptagen kvinna! Gott med våfflor idag, och ca 50 pepparkakor,,,,tur man har varit på lång promenad, får ta en lite till senare......

Har fullt hus, famijen, mkt trevlig. Har shoppat mina vita vagabond skor idag...okej, ja vet men dom kommer jag ha mkt användning för. Hyrt tre filmer Bond, Rallybrudar och nån med Richard Gere,....

Imorgon är jag ledig, hmmm hitta på då? Hälsa på min kära mormor kanske i Fårösund, är ju en bra bit bort...men länge sen jag hälsade på henne. Drömde om henne inatt, att hon dog mina armar....fy vad hemskt, jag vaknade typ av att jag grät. Döden skrämmer mig.... Att folk ska dö, nära och kära, jag hatar det....

Nog om det samtalsämnet, nu måste jag kolla till maten.........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar