KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

onsdag 18 mars 2009

Fått en ny kompis!

Igår slog jag till på en Iphone, känns jätte bra, nästan lite kär!

Jaha inne på dag 3 i min diet, går helt ok, ständigt hungrig:(
Har just nu lite rast, tar en kopp "silverte". Lasse har kommit idag, första dagen. Mickis börjar få stooora magen så fin!

Vi håller på att kolla lite på schemat, lite ändringar, funderar på att gå upp lite i tid, men jag vet inte,,,,synd om Elsie, långa dagar på dagis. Sen är det ju kära sambon med han skit tider på fastlandet, som jag nog aldrig kommmer tycka är bra. SUCK!

Har lagt undan massa kläder på jobbet, söta klänningen från Twist & Tango, fina blusen från Rules by Mary, Stockholms blus. Funderar även på ett par mer dressade vita byxor från Stockholm. Värsta outfitten tills sommaren och våren så klart! Idag skiner solen, har dock inte varit ute, hoppas det blir fint väder imorgon, LEDIG!

Jaha då var rasten slut, läääängtar tills jag får äta igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar