KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

lördag 21 mars 2009

Trivs bäst ensam...

Just nu är jag alldelses själv, familjen åkte för att käka pizza och spela bowling....tortyr! Jag skall ta mig ett varmt bad, eftersom jag fryser som f-n. Sen tänkte jag äta min halva kyckling, med sallad..... Först imorgon kväll får jag äta nästa gång.

Det jobbigaste är ju när min mamma och syskon kommer över och hälsar på, som nu, dom ska käka pizza äta godis osv, dricka vin osv. Då har man lust att skita i den här dieten.

Men så tänker jag att nästa helg då får jag äta det jag vill,,,,eller nästan, då kommer jag köra GI efter det här, men först tänker jag äta våfflor nästa söndag, som en present till mig själv för att jag förhoppningsvis har klarat det här.

Nu känner jag lukten av mitt skumbad, ska hoppa i och värma mig, lite bubblor och sen ska jag njuta av min grillande kyckling, fy fan vad det ska smaka bra....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar