KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

måndag 23 mars 2009

Måndag igen!


Jaha, da var denna helg slut... Sitter här med min kopp kaffe och en smörgås utan något på. Dottern springer här och syster Annika ligger och sover i Stefan säng. Skönt med lite sällskap:)


Helgen har ju inte varit så lätt dels med dieten och med kärleken...

Men idag känner jag mig helt ok, vågen visar att jag snart gått ner 5kilo, underbart! Så idag blev outfiten mina kära Rodebjer chinos. Kör lite sailor idag!


Inatt har det kommit snö helvete!!! Jag bara hatar det, skit tråkigt, men det försvinner väl under dagen får jag hoppas. Slutar lite tidigare idag, kan vara skönt då man inte har så mkt ork, blir lätt trött, igår sov jag rätt mkt bara för att tiden skulle gå så man fick äta....fan vad normalt!


Näe borsta gaddarna sen iväg.........................
En sak till.....om någon kommer över Michael Jackson biljetter den 16juli vill köpa!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar