KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

torsdag 2 april 2009

2 kilo!

KUL! Nästan gått upp 2kilo, sen jag avslutade dieten, jävla skit säger jag, ska fan sluta äta...blir förbannad på mig själv!!

Jag har ju tom börjat gå ut och gå! Vad är det för fel, jag är hungrig typ hela tiden, sötsugen tänker bara på mat...

Kanske bara skall sluta upp helt, äta som jag vill inte tänka på det, bli fet som en ko, jag skulle kunna väga 100kilo, om jag åt vad jag ville..

Har precis ätit mkt mat, sallad och fisk, jätte gott från Borgen, nu en kopp kaffe. Slutar kl 18 sen är jag ensam hemma, Elsie skall vara hos Farmor till Lördag, och Stefan kommer hem inatt. Så något måste jag ju hitta på. Bio kanske? Fast det kanske inte finns något klokt att se, just ja, har ju Bond hemma med som jag måste se.

Sandra!!! Leka???

Nu är lunchen snart slut, den går så fort. Hmm undrar om jag ska prova lite kläder?? Nja inget jag vill ha just nu, eller jo det är det ju alltid, vi har fått in en super snygg vit kavaj, vill ha!

Tack och hej...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar