KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

onsdag 8 april 2009

Ensam med en kopp te


Ja, ikväll är jag ensam, eller Elsie sover, Stefan kommer inatt.

Har jobbat idag, har haft fullt upp, känner mig mkt nöjd med butiken. Imorgon ska jag sluta 15, tänkte gå påskmarschen med Elsie, får klä ut mig lite. Sen bär det av till blåkulla, borta bra men hemma bäst.

Inget Greys ikväll, förbannade sport! Inte Desperate Housewife igår heller, man blir så trött....
Igår var Nella här, vi gick en promenad, mkt skönt, idag skulle jag cykla till jobbet, men kom till Elsies dagis, sen vände jag hem igen, blev så förbannad, det blåste, jag blev svettig sen började jag få huvudvärk, så det blev bilen, tur det, de regnade när jag slöt jobbet.
Idag köpte jag vita Lyle & Scott skor till Steven, brukar kalla honom det(Emma som kommit på), sen en enkel söt top från 365 Sunshine. En urgullig tröja till Elsie med, som jag ska lägga i påskägget, sen massa godis och annat kul.

Undrar om någon läser min blogg??? Skit samma, rätt skönt att skriva av sig lite.

På fredag ska vi ev till Stefans kusin, knytis...tror det lutar åt det..sen Brissund på lördagen, hmmm blir lite i påsk ändå....

Igår ramlade lilla stumpan ur Stefan lastbil, hon hade lyckats ta sig loss på nå vis, sen när han skulle öppna dörren flög hon ut, skrap sår på näsan, litet hack i pannan och i huvudet,,stackars liten,,,synd om Stefan med, man blir så rädd. Men som tur va gick det ganska bra, lite godis sen blev hon glad igen...

Jaha ja, annars är det rätt okej, känner mig inte speciellt nöjd med min kropp, vikt osv......men det var ju inget nytt...

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar