KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

tisdag 14 april 2009

Hoppas



Hoppas nu att jag lär mig av detta....sommaren är snart här, börja leva njuta och ät inte godis och massa skit!

Ikväll vart det en promendad, jag och Elsie, sedan kokt torsk broccoli och lite ris, tänkte testa att äta ytterst lite kolhydrater, se om mitt sug försvinner, sedan ökade jag mina krom tabletter, tar två nu, ja vi får se!

Nu hoppas jag verkligen att Nyköping blir av, vill så gärna fixa håret, vad skall jag göra? Ljusa upp det? Bli lite blondare kankse? Känns som man haft samma frisyr jätte länge, men mitt hår växer så otroligt sakta, så jag vågar inte klippa kort, eller page.....

Imorgon jobbar jag 10-17 hoppas på fint väder så jag kanske kan cykla.
På lördag är det After job hos Linda, mkt trevligt, då lär det ju bli massa gott, tror jag det med en sambo som är kock på Wallers kan det inte bli mkt bätte...LOVLEY!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar