KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

lördag 11 april 2009

Underbara Brissund!

Lugnet, så otroligt vackert hemma vid moster Hjördis, precis vid havet har vi badat balja ikväll, solnedgång och stjärnklar himmel.....havet som en spegel.

Hemkommen, mätt och nöjd. Ätit massa gott, vanlijkaka, mums! Druckit lite rödvin som jag och Jill fick åka och hämta hemma vid henne då Hjördis inte hade något hemma, hur iall sin dar, kan man inte ha rödvin hemma????

Annars idag har jag legat på alla fyra ute i trädgården, gjort lite fint, hoppas kunna fortsätta lite imorgon med, ev sticka iväg på auktion imorgon.

Sen är det malning i Boge, kvarnen, kan väl också locka lite, om det är fint väder.

*gäsp* nu ska jag se lite på tv, lägger upp lite fina bilder imorrn.
NATTI

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar