KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

måndag 20 april 2009

Nyköping!


Så där ja, nu har vi bokat flyg till Nypan, underbart!!! Frissan och lite party, skall bli skönt att få komma dit.

Idag har jag varit lite detektiv, försöker hitta en rosa färg som vi skall ha på huset, finns ett hus i Visby som är så fint. Ringde iallafall denna trevliga dam, och hon skulle kolla med sin son vilken färg det var.

På onsdag börjar våran rea, har hängt undan en hel del, värssta högen!!! Skall solla ut lite, annars blir det inte mkt pengar kvar denna månad heller.

Imorgon skall jag lämna lite blodprov, sen så har jag inte så mkt planerat, skall jobba såklart men sen hoppas jag på fint väder så jag kan ta en lång promenad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar