KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

söndag 26 april 2009

Lördagen försvann...........


Jisses vad dagarna går fort, fredagen var jag ledig, gick på stan med Nella, shoppade lite.
Lördagen var en riktig fixar dag i trädgården, köpte massa plantor, rensade ogräs, fixade till på uteplatsen, börjar bli riktigt bra....

Sedan kom massa vänner, grillade och drack vin, ja karlarna drack wiskey!

Så var det söndag, skall väl bege mig ut i trädgården snart, har ätit frukost tagit en kopp kaffe med soya mjölk, helt ok, men vanlig mjölk, är bättre!

Mina skor från Nelly har kommit, kankse lite för stora, men helt okej sko, blir lite skeptisk då dom ser billiga ut, kommer säkert inte hålla, näää jag kan gärna lägga pengar på skor, kvalite är bättre! Får se kankse köper att annat par också.
Sedan köpte jag en söt blus från Levis och en klänning från PK&I, klänningen är jag inte helt 100 på om jag skall behålla.

Aj, vad det verker i kroppen, träningsvärk, har gått en hel del och varit i alla möjliga ställningar...ja, i trädgården alltså!

Som sagt imorrn skall det jobbas, men en kort vecka för att sedan åka till Nypan, skall bli kul!

Ha en härlig solig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar