KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

tisdag 28 april 2009

DÅLIGT RINA!!!


Ja, nu får jag minsann skärpa mig om jag skall kunna bli rik på min blogg! JAg menar då måste man väl skriva oftare, flera gånger per dag eller nåt...
Men nu är jag hemma, kommit till ro, tagit en promenad.
Elsie och Stefan duschar.

Inatt sov jag och Elsie vid mamma, alla syskon var samlade vid mamsen. Mysigt är det, vi kan ha riktigt kul tillsammans....

Igår kväll var jag på kundkväll på kustnära, fyndade lite. Köpte Lexington påslakan och örngott till Elsie, super fint.

Imorrn tänker jag köpa en twist&tango kjol, på REAN!!!
Och vet ni vad!!!!! Jag har beställt jackan från Ellos, den som jag velat ha, orkesterjackan, HOPPAS, den kommer innan vi åker till Nypan.

Idag på jobbet satt jag mkt på kontoret, gick igenom en massa. Sedan berättar en kollega på jobbet att han varit i Sthlm och varit inne i en hel del MQ butiker, och att ingen hälsade,,,,INGEN!!!!!!! Blir så förbannad, här jobbar man på MQ och här hälsar man på alla!! ALLA!!! Pinsamt dåligt! Typiskt Stockholmare! För upptagna! Eller? Skärpning all MQ personal!!
Imorgon är det sista dan, sen lite lång ledig iallafall tom måndag.
Sen ny månad igen, MAJ, tycker det går för fort nu.

Idag var jag även på kyrkogården, hälsade på kära moffa...saknar honom...

Näe nu skall jag nog se tv.

Annars??? Jo tack mår faktistk mkt bra! Vikt?? Vet ej!!!! Lika bra *asg*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar