KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

onsdag 1 april 2009

April april.....


Pass upp idag! Stefan ringer och säger att dom stängt av gallerian, pga av brand! SORRY!!! Gick inte på den...som sagt 1 april idag, det är lite kul, jag lyckas alltid lura någon.

Idag åker Stefan till fastlandet, jag ska jobba. Mår sisådär idag, känner mig uppblåst, som om man skulle ha gått upp ivikt igen...igår kväll åt jag massa choklad 70% förvisso men det är inte bra. Så idag efter jobbet hoppas jag på att jag kan träna, kanske en låång promenad.

Solen skiner iallfall idag, underbart! Synd att man inte är ledig när det är sånt här härligt väder. Men förhoppningsvis så får vi en solig helg också.

Ha en bra första APRIL!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar