KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

torsdag 23 april 2009

Förkyld.

Näe fy, det känns som jag börjar bli förkyld. Alla är ju det nu, mer eller mindre. Men hoppas man är frisk tills man skall till Nypan.

Idag har vi haft möte med RC hela dagen, känns riktigt bra, hoppas bara lönen blir bra också!!!
Imorgon är jag ledig, har lite att fixa med. Hoppas på fint väder, sen lutar det åt lite tjej kväll med vin och mat.

Idag var jag även och kollade in våran nya "Mini" galleria ner i innerstan, jättefint. Och där blev jag kär i en Rodebjer väska,,,2500! Mmmm mkt fin.
Även en hel del massa fina inrednings prylar jag skulle vilja ha....

Ett annan sak jag inte tagit upp på ett tag är ju min jävla vikt! Man kan säga så här, att jag snart gått upp alla 5kilo jag kämpade för att gå ner..så vad det me de!

Nu äter jag lite mer kolhydrater, mest för att testa om det hjälper mot mitt söt sug, kontra humöret, och jag kan nog tycka att sötsuget blivit mkt bättre.
Jag försöker ju också att röra på mig mera, promenader eller Orbitrecen.....
Vill ligga på 61-62kg visst drömm vikten är ju under 60 men det går inte....

Näää fy, hela huvudet snurrar, dags att sova...Natt natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar