KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

måndag 6 april 2009

Skön dag...

På min lediga dag, har jag hälsat på mormor, varit på en liten picnic iskogen med syster Marlene, och så tjuvade vi massa björkris...hihiihi.

Handlat lite penseer eller hur det nu stavas, gjort lite vår fint ute på trappan, underbart väder, man vill inte sitta inne, bara vara ute och pyssla.....

Imorgon börjar jag kl0800 suck, är inte så jättepigg på att gå upp tidigt, ärligt talat så har jag aldrig varit morgonpigg....

Snart är det påsk, och då kommer det ätas en massa igen,,,jag tror snart jag måste söka hjälp för mitt ätbeteende...inte normalt....Hur f-n lyckades jag så himla bra sist? GI har ju funkat jättebra på mig, men nu är det som det inte fungerar, är ständigt sugen och hungrig, käften måste gå i ett.....nu har jag iallafall köpt krom tabletter, kan ju hoppas att det funkar, sen så har jag förhoppningsvis kommit igång lite med träningen...
Hoppas på gym imorrn, ska spana in Nickis och Kenneths gym, verkar ju som sagt bra att kunna gå dit när man kan, ha en egen nyckel.

Okej jobba tis,ons,tors sen lång ledig. Snart är det dags att sätta in sig betydligt i chefsrollen, hur det nu kommer att gå, känns lite läskigt, spännande på samma gång.
Mickis är ju otroligt duktig, man har något att leva upp till....

Shoppa har jag inte gjort på ett tag...eller inte sen lönen tog slut på en gång, men som sagt, känns inge kul när man är en jojo på vågen.

Näe dags att lägga Elsie, hon har inte sovit så mkt idag, så det borde gå rätt bra. Stefan kommer hem inatt.

Undrar?????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar