KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

onsdag 29 april 2009

Cykla?

Sitter ensam hemma, börjar kl 10, Stefan lämnade Elsie idag, det blir en sån skön morgon när man slipper stressa.

Det är så otoligt fint väder ute, så jag funderar på om jag skall cykla idag...

Ikväll funderade Stefan på att åka in till stan och träffa upp en kompis och ta ett par öl...mmmmmmm säkert!!!!

Just ja,,,deklarera! Fy vad trist. Måste kolla att allt stämmer,,,ja det får bli imorgon.
Igår kväll gick jag igenom massa brev, som legat i mitt syskrin som jag fick av min mormor 1986.Kul att läsa, en del brev från kompisar, brevänner, ja allt möjligt.

Japp, då skall jag väl bege mig.....ha en skön dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar