KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

fredag 10 april 2009

Ciklat?!

Ja, det ordet hörde jag från Stefan moster för många år sen, cikla, alltså cykla. Det har vi gjort ikväll, till Christine Henke och Alex, perfekt cykel väder. God mat mkt vin och trevliga människor.

Har precis kommit hem, lite seg, Elsie sover, har lekt hela kvällen. Själv har man ätit och druckit massa som vanligt....vin vin vin,,lovley!

Tror nästan jag drack en flaska själv,,oooooops var ju inte min tanke ikväll,,,ska ju parta imorgon,,jaja.

Ikväll skickade Emma en bild på sin fina mage, helt galet, känner knappt igen henne, så stor! Lilla Emma Semlan! Men hon kommer bli lillrumpan så fort lilla prinsessan är ute. Japp, dom kommer få en tjej! Sen blir det barndop, och då äntligen får jag träffa Martin Etype Eriksson, vi blir stört kära i varann och jag blir hans nya dansare får nya tuttar, blir skit smal och snygg, KÄNDIS!!!! Hihihihihihihi *asg*

Näe me lilla Rina, gud vad du drömmer,,,,känns som jag kan sitta här hela natten och bara skriva massa konstiga saker, med rödvin i kroppen kommer massa roliga tankar fram,,,,,,

Näe, gå och lägg dig! Imorgon är en ny dag, Alex kommer tidigt, jag ska gömma ägg till Elsie och på fest och äta och dricka igen.....hmmm vad ska jag ha på mig imorgon då???? Pepe klänning? Eller Rodebjer?

zzzzzzzzzzzzzzzzz Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar