KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

söndag 26 april 2009

*gäsp*



Så där ja, då har man fått skratta lite ikväll, sett en film, kommer nu inte ihåg vad den hette men Kate Hudson var med, hennes ben skulle man vilja ha, dom har hon väl ärvt av sin mamma Goldie, hon är ju känd för sina snygga ben,...

Imorgon skall jag försöka träna innan frukost, vart ingen promenad idag, men trädgårdsarbete är ju ockås bra motion.

Fam Nyberg/Andersson var här på fika idag, satt ute i solen, mumsade lite glass, känns som jag faktiskt fått lite färg i ansiktet...tackar för det, blek som ett lik är man ju annars.

Imorgon beställs det färg till huset....och jag sålde min gamla mobil i dag 1000spänn!! Hmmm shoppa upp dom???? Näää skall försöka hålla i pengarna, är ju en del som händer i Maj, Nyköping, Göterborg och Stockholm, hoppas även på Finland...

Natti...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar