KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

söndag 19 april 2009

Måla måla...

Japp, har precis målat klart serveringsgången, samma färg som köket...

Söndag igen, vart tar dagarna vägen? Rinner iväg....
Elsie ligger och sover, Stefan är på snicken, skall köpa trall, till ute platsen, bättre än grus, sen runt det vill jag ha stenar,,,stora gamla fossil stenar, vet inte vad det heter, men fint är det!

Idag kom våran lilla kisse tibax, Chantii eller Trevinos Rambo Taan, helig birma, TOTOALT IQ =0 väldigt söt men inte alls smart. Han har bott på Hall ett par månader, eller sedan vi var till Jordanien, där har han haft det jätte bra, med katten Gunnar och hunden Hedvig. Här hemma blir det Elsie som är hans största fara! Hon var inte så snäll mot han sist, hoppas det går bättre nu.

Igår kväll var jag och Mickis till Linda och åt 3rätters, mkt gott, Jocke ala Wallers kock hade fixat entrecote, potatisgratäng med rödvinsås, för rätt toas skagen. Sedan hade Linda gjort efterrätten, supergott, åt lite nu också då vi fick med en bit hem, tack för den, nu har jag ju ångest.....skall försöka komma iväg på lång promenad sen.

Näe om jag skall slänga mig ett par minuter framför tvn....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar