KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

onsdag 15 april 2009

Härligt gott!




Ikväll gjorde jag färsfylld paprika, quinoa spagetti med fetaost cremé, blev riktigt gott och nyttigt....

Känns lite deppigt att laga mat till bara mig och Elsie, ibland känns det bara så kasst, att vara så mkt själv, jag är inte sån som person. Men visst jag kan funderar på hur det skulle vara att bo själv, jag menar, gör ju nästan det ändå...vissa dagar är det bara så, jag vet inte???

På fredag skall jag iallafall till doktorn, får väl se vad vi kommer framtill, vill göra en riktig klok hälsokoll, töm mig på blod och testa allt!!!

Imorgon är jag som sagt ledig, funderar på om jag skall kolla efter någon bra matta till hallen, köpa lite grejer på ÖB. Sen kommer väl mamsen för att se Austrelia,,,mums Hugh Jackman!!!

Elsie ser på pippi, lovade henne det om hon åt duktigt, mkt på golvet dock, men lite åt hon.

Känner mig lite rastlös, åka en sväng kanske? Promenad?

Får se....................

******************Det blev en promenad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar