KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

onsdag 22 april 2009

Onsdag 22/4-09


Ny dag igen, sovit helt ok, ont iryggen, tror minsann att det är dags för ny säng. Jysk är väl inte världens bästa när det gäller sängar.

Som sagt Chantii är tibax, han har legat på mitt huvud hela kvällen, samt vässat klorna på min rygg!! Hmmm kanske är därför man har ont?

Stefan kom hem inatt, för att idag åka upp igen.

Idag drar rean igång, hoppas på mkt folk, själv skall jag prova lite idag, hoppas på något litet fynd. Imorgon kommer regionschefen ner, spännande. Så jag hoppas det kommer gå bra, snart är det ju min tur, inte långt kvar. Stf Bc iiiiiiii! Det är stort tycker jag, lite stolt över mig själv.

Hoppas som sagt på en bra dag.
Sandra, vad sägs om fikan ikväll??? Slutar kl 17. KRAM

Näe, nu är det dadgs, just ja Lasse skulle ju åka med mig idag....

3 kommentarer:

  1. Hej vännen!
    Jag hade faktiskt tänkt att höra med dig om vi inte skulle ta den där fikan ikväll...så, självklart kan vi det!
    Jag brummar ut till dig efter klockan 17 då! KRAM

    SvaraRadera
  2. Tankeöverföring!! Fint, ses vi då...äta tillsammans kankse?

    SvaraRadera
  3. visst kan vi det, låter jätte bra!

    SvaraRadera